Het gezicht achter De Belasting HuisartsBelastingadviseur Frans Burgering

Frans Burgering is gediplomeerd belastingadviseur in Delft en hét gezicht achter De Belasting Huisarts. De Belasting Huisarts zoekt naar passende oplossingen op uw fiscale vraagstukken, deelt kennis over fiscale en financiële zaken én verzorgt altijd maatwerk belastingadvies en een optimale belastingaangifte.

Frans Burgering is meer dan 10 jaar werkzaam als zelfstandig belastingadviseur. Bij de Belastingdienst en diverse belastingadvieskantoren is veel kennis en werkervaring opgedaan. Daarom lost Frans Burgering zelf nagenoeg alle fiscale, financiële en administratieve vraagstukken van bedrijven en particulieren op. Specialistische vragen of problemen worden opgepakt in overleg met, of doorverwezen naar, experts in het netwerk. De verwijzing gebeurt onder supervisie van De Belasting Huisarts.

De Belasting Huisarts: uw adres voor de totale fiscale dienstverlening met een optimaal resultaat zonder zorgen tegen een redelijke prijs!

Ben u een (nieuwe) klant bij Burgering Belastingzaken?

In een eerste (telefonisch) oriënterend gesprek voor particulieren
wordt de gewenste dienstverlening in kaart gebracht en hoe deze dienstverlening tot stand komt.
Dit gesprek is gratis en is vrijblijvend.
Een eerste gesprek met een IB-ondernemer of directeur-grootaandeelhouder van een BV
duurt ongeveer 1 uur, is ook gratis en zonder verdere verplichtingen.

Per e-mail ontvangt u een offerte en/of een bevestiging waarin de afgesproken dienstverlening staat omschreven. Ook leest u de wijze van communicatie en op welke manier u gegevens aan kunt leveren. Tevens ontvangt u een digitale versie van onze Algemene Voorwaarden.

Communicatie en informatievoorziening tussen de klant en Burgering Belastingzaken gebeurt in de meeste gevallen via e-mail (eventueel met bijlagen). Een groot voordeel is de zorgvuldigheid, snelheid, én er is voldoende tijd en gelegenheid om weloverwogen te reageren. Wanneer wenselijk is er ook telefonisch en/of mondeling overleg mogelijk.

U kunt in overleg met De Belasting Huisarts een deel van de werkzaamheden zelf uitvoeren. Over het algemeen geldt uiteraard dat een klant die werkzaamheden juist, volledig en tijdig uitvoert de administratie- advieskosten aanzienlijk kan verminderen.

Het aanleveren van informatie gaat in de meeste gevallen via internet (digitaal). Het aanleveren van geprinte originelen en/of kopieën behoort ook tot de mogelijkheid. Om u als klant snel op weg te helpen heeft De Belasting Huisarts checklists voor het aanleveren van documenten. Komt u er niet uit? Telefonisch contact is en blijft altijd mogelijk.

Wanneer de dienstverlening is afgerond kan er een afspraak worden gemaakt om dit te bespreken. Het overleg vindt plaats bij de klant thuis, op het werk of een eigen gekozen locatie. Hiervoor worden geen reiskosten in rekening gebracht.

Voorbeeld:

Er is een groep ondernemers, die de kwartaalaangifte voor de omzetbelasting/BTW zelf wil doen. Aan het einde van het jaar controleer ik of alles optimaal is gedaan. Als het nodig is, verzorg ik de suppletie aangifte voor omzetbelasting/BTW. Meestal is dit echter niet nodig en vervolgens verzorg ik de aangifte voor de inkomstenbelasting.

Een andere groep laat ook de kwartaalaangifte voor de omzetbelasting/BTW door mij doen. Uiteraard doe ik tegelijkertijd voorwerk voor de aangifte inkomstenbelasting over dat kwartaal. In de praktijk zal de eerste groep meer tijd zelf besteden aan administratief en fiscaal werk, maar ze besparen wel op de administratie- en advieskosten.

Het spreekt voor zich dat De Belasting Huisarts gedurende het jaar zowel gevraagd als op eigen initiatief klanten zal adviseren over een optimaal fiscaal resultaat.